Vacature Servicedesk Medewerker (40 uur)

Als iemand jou vraagt wat voor werk je doet

‘Omdat ik dagelijks klantvragen telefonisch en per e-mail efficiënt en servicegericht oplos, draag ik bij aan de tevredenheid van onze klanten. Een klant die het gesprek of de e-mail eindigt met ‘ontzettend bedankt voor je snelle hulp en oplossing’ is er weer één die voor een glimlach op mijn gezicht zorgt.’

  • Je beschikt over een afgeronde MBO 4 (ICT) opleiding
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar ervaring binnen een IT Helpdesk-functie;
  • Je hebt kennis van en ervaring met Microsoft Windows en Office, Active Directory, ITIL, VMWare, Solarwinds N-able en Office365;
  • Daarnaast ben je bekend met VOIP, mobiele telefonie, printers, switches en diverse soorten werkplekken en hardware ondersteuning.
  • Je hebt uitgebreide kennis van Windows architecturen en hier heb je ook support op gegeven;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Klant- en servicegerichte houding en zéér communicatief;
  • Sterk in documenteren van kennis;
  • Snel, flexibel en stressbestendig;
  • Je bent een ster in multitasken.

Jouw aanpak

  • Je denkt in oplossingen;
  • Je bent proactief en resultaatgericht;
  • Je bent klant- en service minded. Indien noodzakelijk maak je ook buiten kantooruren tijd voor de klant;
  • Je hebt het vermogen om procesmatig en sterk analytisch te denken;
  • Je kunt op elk niveau goed communiceren. Je gebruikt alleen vakjargon met je concullega’s en praat in begrijpbare taal met klanten;
  • Je werkt ontzettend accuraat en nauwkeurig. Van fouten of onvolledigheden word je niet blij;
  • Je kunt goed leren en bent nieuwsgierig. Je kunt nieuwe informatie op korte termijn snel eigen maken;
  • Je bent in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken;
  • Je werkt gestructureerd en kan goed documenteren;
  • Je kunt goed plannen en organiseren.
  • Goede communicatieve mondelinge en schriftelijke vaardigheden, zowel in het Nederlands als in het Engels;
  • Beheersing van de Franse taal is een pré.

Wat wij bieden

  • Werken in een dynamische omgeving waar humor en collegialiteit centraal staan;
  • Korte lijnen en werken in een mega relaxte en flexibele organisatie;
  • Werken met leuke gedreven en enthousiaste collega’s;

Wie wij zijn

IT4Success zorgt ervoor dat IT probleemloos doet waar hij voor bedoeld is: bijdragen aan het succes van de onderneming!

Dit doen we door te denken vanuit het succes van de klant en samen te werken aan de bedrijfsdoelstellingen. Doordat de wereld om ons heen niet stilstaat en wat vandaag in de IT koopt morgen oud is, blijft IT4Success continue innoveren en vernieuwen.

Wij houden van gelukkige werknemers

Ieder succes begint bij persoonlijke ontwikkeling, motivatie en vooral werkplezier. Wij stimuleren het initiatief van onze werknemers zodanig dat ieder individu zijn verantwoordelijkheid neemt. Ook willen wij dat iedereen in de organisatie blijft leren en werkt aan zelfontplooiing. Daarom bieden wij iedereen binnen IT4Success de mogelijkheid om ook een training, cursus of opleiding te volgen.

De gezondheid van de werknemer is bij ons de basis bij het behalen van succes. Gezonde werknemers zijn namelijk gelukkiger, productiever en komen met meer plezier naar hun werk. Dit zorgt voor betere resultaten, tevreden klanten en uiteraard meer succes.

Passen wij bij jou en jij bij ons?

Neem dan contact met ons op via 015-78 22 700 en vraag naar onze Office manager mevrouw Atri Paragh of mail je sollicitatie en CV direct naar hr@it4success.nl. Wij zitten namelijk met smart op jou te wachten!